Twoje zdrowie, świecie.

Witaj świecie. A właściwie, Twoje zdrowie, świecie.

Na tym blogu będę opisywał moje kolejne kroki wgłąb fascynującego świata piwa. Ponieważ pamięć ludzka bywa ulotna, a ilość gatunków / rodzajów / kombinacji (nie tylko) złocistego trunku jest nieprzebrana, będą się tu pojawiać opisy piw przeze mnie zdegustowanych.

Pierwszym krokiem w świat piwa jest wg mnie moment, kiedy zaczynasz czuć, że popularne i dostępne w każdym sklepie piwo to za mało – szukasz czegoś innego. Odkrywasz inne gatunki, dowiadujesz się, że piwo może mieć tyle różnych aromatów, smaków, kolorów. Zatrzymanie się na tym etapie jest jak najbardziej w porządku.

Główną motywacją do wystartowania tego miejsca w sieci była jednak chęć pójścia jeszcze o krok dalej. Ten krok dalej to próba zrobienia czegoś swojego. Oprócz notek o piwie kupionym w sklepie, będę więc też opisywał długą drogę, którą mam nadzieję będę mógł kiedyś podsumować słowami “Jestem piwowarem domowym”.

Twoje zdrowie, świecie.

One thought on “Twoje zdrowie, świecie.

Leave a Reply

